Kenzas.se tävling - A dream

Hej! 

Vi kom fram för ungefär en halvtimme sen. Festivalen är grymp! The Killers har iallfall visat upp sig bäst hit tills. Emma och Linn är lika galna de med. Vi har hoppat och sjungit med till varenda låt.

Det kom upp en man på scene som presenterad artisterna med deras bidrag. När The Killers var klara så kom ett annat band på scene- Jag trodde knappt mina ögon men det var Franz Ferdinand! Jag hoppade som en galning spceiellt när Alex sa; '' ARE YOU READY!!!!!!!!!??????????????????'' Linn var mer intresserad av han som presenterade artisterna. De pratar med varandra just nu och det är inte sjukt hur mycket hon skrattar. Efter festivalen blir det efterfest! Ska leta upp The Killers och FF. Det är ju inte möjligt att det ens finns såhär mycket folk. Vi fick köa i ungefär 1 timme. Det var jobbigt men när vi stod där snackade vi med några flickor som bara kom dit för att de ville träffa han som presenterade artiserna. Han verkar ju vara känd? Linn är ju också förtjust i honom. Flickorna var faktiskt jättetrevliga. De komer från Tumba. Minns att en av de heter Amanda och om jag har rätt heter den andra Silvia.

Snart ska DROPKICK MURPHYS gå upp på scene. Det finns en lapp här bredvid mig och min laptop där det står alla artiser som är med. Nu ska jag njuta av den helt galna festivalen med mina 2 gullungar. Och någon mer gullig är ju Alex! I think I'm in love..............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0